شرح وظایف
- انجام امور مربوطه به تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی دانشگاه
- تهیه مدارک و مستندات لازم جهت دفاع از بودجه پیشنهادی
- تهیه و تنظیم بودجه تفصیلی هزینه ای و تملک دارائیها و موافقتنامه های عمرانی
- تنظیم درخواست تخصیص بودجه هزینه ای و تملک دارائیها و پیگیری تا حصول نتیجه
- تهیه گزارش های مورد نیاز جهت معاونان محترم طرح و توسعه و پیشتیبانی برای در جریان قرار گرفتن وضعیت بودجه دانشگاه
- انجام امور مربوط به اصلاحات بودجه تفصیلی هزینه ای و تملک دارائیهای و موافقتنامه های عمرانی
- هماهنگی مستمر با امور مالی دانشگاه جهت تهیه عملکرد مالی هر سه ماه یکبار
- توزیع اعتبارات اختصاص یافته به واحدهای دانشگاه با هماهنگی معاونت مربوطه
- ارسال تخصیص های دریافتی برای کلیه دانشکده ها و واحد های تابعه
- سایر امور اجرایی
- طراحی ساختار مناسب برای اهداف و برنامه ریزی شورای تحول اداری دانشگاه
- ارائه گزارش از پیشنهادات واصله به شورای تحول اداری دانشگاه
- برقراری ارتباط با ستاد برنامه ریزی و تحول اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و همچنین سازمان بهره وری و استفاده از نقطه نظرات سازنده جهت اجرای نمودن آن در دانشگاه
- هماهنگی کمیته بهره وری و استفاده از نقطه نظرات سازنده جهت اجرای نمودن آن در دانشگاه
- هماهنگی کمیته بهره وری با نمایندگان دانشکده ها و تهیه صورتجلسات مربوطه
- نوبت بندی در برگزاری دوره های اعلام شده مورد نیاز واحد ها
- به روز در آمدن کلیه آمارها جهت ارایه به مراجع ذیربط
- تهیه آمارهای مورد نیاز پرسنلی با همکاری اداره کارگزینی دانشگاه
- تهیه آمارهای مورد نیاز فضاهای فیزیکی با همکاری اداره فنی و طرحهای عمرانی