ارائه خدمات مربوط به چاپ و و تکثیر اوراق مورد نیاز واحدهای اداری دستگاه
اجرای اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط براساس روش تعیین شده
پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق
همکاری در صورت برداری، طبقه بندی، کد گذاری و بایگانی نامه های اداری و پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوط و احتیاجات سازمان متبوع
توزیع اطلاعیه ها و بخش نامه ها بین واحدها
پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و ارجاع به واحدهای مربوطه در صورت لزوم
ثبت خلاصه مشخصات و موضوع و شماره نامه های وارده و صادره در دفاتر مربوطه
تایپ نامه ها، بخشنامه ها و گزارش ها براساس پیش نویس های خطی
تفکیک نامه های اداری، اطلاعیه ها و.... تحویل به نامه رسان جهت توزیع در واحدها و در صورت لزوم پیگیری آنها