محمدهادی نیک طالع
مسئول اداره حقوق و دستمزد
مدرک تحصیلی : کارشناس ارشد حسابداری
تلفن : 31272070- 054
شرح شغل (وظایف)
-
۱. ورود اطلاعات پرسنل در سیستم حقوق ودستمزد
۲. دریافت اطلاعات کارکرد ماهیانه پرسنل از واحد اداری و ورود اطلاعات در برنامه حقوق و دستمزد
۳. تهیه وتنظیم لیست دارایی حقوق و ارسال به خزانه جهت واریز حقوق طبق بند و
۴. تنظیم سند حسابداری حقوق و دستمزد ماهیانه
۵. محاسبات حقوق و دستمزد پرسنل بر اساس حکم های کارگزینی و محاسبات کسورات مانند حق بیمه،مالیات،وام و مساعده و…پرسنل و حقوق معوق براساس مدارک مثبته موجود
۶. تهیه و تنظیم فیش حقوق پرسنل و ارسال به وب و تهیه دیسکت بانک و واریزسایر مزایا به حساب پرسنل
۷. محاسبه و پرداخت اضافات حقوق مانند حق ماموریت،اضافه کارطبق لیست ارسالی از واحدها
۸. محاسبه و تهیه لیست پس انداز پرسنل و ارسال لیست به بانک جهت واریز به حساب سهم کارمند و کارفرما
۹. جمع آوری و نگهداری اسناد ومدارک و احکام پرینت شده از سیستم و قطعی کردن احکام و ارسال به بایگانی
۱۰. دریافت لیست های حق التدریس و آماده کردن لیست پرداختی طبق واحدهاوپایه اساتید و پرداخت آن
۱۱. کنترل انتقال اطلاعات احکام پرسنل تحت پوشش به سیستم حقوق و دستمزدودریافت و کنترل لیستهای کسورات قابل اعمال درمحاسبات حقوق ماهیانه پرسنل شرکت
۱۲. کنترل در انجام محاسبات نهایی وتائید لیستهای ماهیانه حقوق
۱۳. کنترل اسناد حسابداری و لیستهای صادره حقوق،بیمه و مالیات
۱۴. کنترل در انجام محاسبات مزایای پایان خدمت کارکنان قراردادی
۱۵. هماهنگی با واحد خزانه جهت ارائه بموقع اطلاعات پرداخت حقوق
۱۶. هماهنگی و تحویل دیسکت بانک و اخذ رسید براساس آیین نامه داخلی شرکت
۱۷. همکاری لازم با حسابرسین داخلی و همکاری با ممیزین و حسابرسان مالیالتی و همکاری با حسابرسان سازمان تامین اجتماعی
-
-
پرویز سپاهی
کارشناس اداره حقوق و دستمزد
مدرک تحصیلی : کارشناس ارشد زمین شناسی
تلفن : 31272070- 054
شرح شغل (وظایف)
1- انجام محاسبات لارم و تهیه و تنظیم لیستهای حقوق و مزایای کارکنان با توجه به احکام صادره از سوی کارگزینی و ارائه به مقامات مافوق
2- تهیه و تنظیم لیستها و گزارشات مربوط به کسورات قانونی از قبیل مالیات، بیمههای مختلف، بازنشستگی و ... و ارسال آن به واحدهای مربوطه
3- ثبت و نگهداری اسناد، مدارک و حساب های حقوق و دستمزد در دفاتر و سیستم های مربوطه
4- تهیه و ارائه گزارشات حسابداری از وضعیت پرداخت حقوق و دستمزد به مقامات مافوق حسب نیاز
5- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق