اداره دریافت و پرداخت
مهدی نوری
رئیس اداره دریافت و پرداخت
مدرک تحصیلی :کارشناس مدیریت و کمیسر دریایی             
تلفن : 3127202067- 054
 

شرح شغل (وظایف)

  • صدور چك و حواله هاي نقدي و فيش حقوقي كاركنان و ثبت دفاتر صدور چك به منظور كنترل مستمر
  • صدور اسناد هزينه و پيش پرداخت ها و ثبت دفاتر صدور اسناد
  • تنظيم اسناد فوق العاده ، مزايا  و خدمات و ساير هزينه ها
  • تنظيم ليستهاي حقوق و اضافه كار و ليستهاي مابه التفاوت كاركنان
  • انجام امور مربوط به افتتاح حساب بانكي كليه واحدهاي دانشگاه
  • تنظيم درخواست بر پايه اعتبارات موجود و تهيه و صدور حواله اعتبارات
  • تهيه ليست حقوقي بازنشستگان و موظفين و انجام كليه امور مربوط به درخواست وجه مربوطه
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.
  •  
عصمت سندگل
رئیس اداره نمایندگی دانشگاه در تهران
مدرک تحصیلی : کارشناس حسابداری           
تلفن : 31272067- 054
 

شرح شغل (وظایف)

  • ثبت اقلام از روی برگه های محاسباتی در دفتر صدور برگه و انتقال آنها به دفاتر روزنامه، معین ، اعتبارات و تعهدات و دفتر کل
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.
  •  
  •  
محمدهادی نیک طالع
مسئول حقوق و دستمزد
مدرک تحصیلی : کارشناس ارشد حسابداری
تلفن : 31272067- 054
 

شرح شغل (وظایف)

  • ۱. ورود اطلاعات پرسنل در سیستم حقوق ودستمزد

    ۲. دریافت اطلاعات کارکرد ماهیانه پرسنل از واحد اداری و ورود اطلاعات در برنامه حقوق و دستمزد

    ۳. تهیه وتنظیم لیست دارایی حقوق و ارسال به خزانه جهت واریز حقوق طبق بند و

    ۴. تنظیم سند حسابداری حقوق و دستمزد ماهیانه

    ۵. محاسبات حقوق و دستمزد پرسنل بر اساس حکم های کارگزینی و محاسبات کسورات مانند حق بیمه،مالیات،وام و مساعده و…پرسنل و حقوق معوق براساس مدارک مثبته موجود

    ۶. تهیه و تنظیم  فیش حقوق پرسنل و ارسال به وب و تهیه دیسکت بانک و واریزسایر مزایا به حساب پرسنل

    ۷. محاسبه  و پرداخت اضافات حقوق مانند حق ماموریت،اضافه کارطبق لیست ارسالی از واحدها

    ۸. محاسبه و تهیه لیست پس انداز پرسنل و ارسال لیست به بانک جهت واریز به حساب سهم کارمند و کارفرما

    ۹. جمع آوری و نگهداری اسناد ومدارک و احکام پرینت شده از سیستم  و قطعی کردن احکام و ارسال به بایگانی

    ۱۰. دریافت لیست های حق التدریس و آماده کردن لیست پرداختی طبق واحدهاوپایه اساتید و پرداخت آن

    ۱۱. کنترل انتقال اطلاعات احکام پرسنل تحت پوشش به سیستم حقوق و دستمزدودریافت و کنترل لیستهای کسورات قابل اعمال درمحاسبات حقوق ماهیانه پرسنل شرکت

    ۱۲. کنترل در انجام محاسبات نهایی وتائید لیستهای ماهیانه حقوق

    ۱۳. کنترل اسناد حسابداری و لیستهای صادره حقوق،بیمه و مالیات

    ۱۴. کنترل در انجام محاسبات مزایای پایان خدمت کارکنان قراردادی

    ۱۵. هماهنگی با واحد خزانه جهت ارائه بموقع اطلاعات پرداخت حقوق

    ۱۶. هماهنگی و تحویل دیسکت بانک و اخذ رسید براساس آیین نامه داخلی شرکت

    ۱۷. همکاری لازم با حسابرسین داخلی و همکاری با ممیزین و حسابرسان مالیالتی و همکاری با حسابرسان سازمان تامین اجتماعی

  •  
  •  
علیرضا محمدزاده
کارشناس اداره دفترداری تنظیم حسابها اعتبارات و تعهدات
مدرک تحصیلی :کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی (بازاریابی)            
تلفن : 31272067- 054
 

شرح شغل (وظایف)

  • ثبت اقلام از روی برگه های محاسباتی در دفتر صدور برگه و انتقال آنها به دفاتر روزنامه، معین ، اعتبارات و تعهدات و دفتر کل
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.
  •  
اله بخش پورسینا
نامه رسان مالی
مدرک تحصیلی :کارشناسی زبان و ادبیات فارسی             
تلفن : 31272069- 054
 

شرح شغل (وظایف)

  • ثبت کلیه ارسال و مرسلات مالی در دفاتر بایگانی
  • ارسال کلیه چک های صادره به بانک و دریافت تائیدیه
  • ارسال لیستهای حقوق مربوط به سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی
  • انجام کلیه امور محوله