اخبار و اطلاعیه های دانشگاه
تاریخ انتشار: یکشنبه 26 شهریور 1402

  فرایند ثبت درخواست متقاضیان کمیسیون موارد خاص در سامانه گلستان

امتیاز: Article Rating

قابل توجه دانشجویان گرامی

با توجه به سیستمی شدن فرایند ثبت  درخواست متقاضیان کمیسیون موارد خاص در سامانه گلستان ، از نیمسال اول 1403-1402 صرفاً درخواست هایی مورد بررسی قرار می گیرد که مراحل ثبت آنها در سامانه گلستان طی شده  باشند.

 

پس از تایید و ارسال ، مراحل ذیل در سامانه طی می شود که دانشجو موظف است از طریق سیستم گلستان وضعیت درخواست خود در هر مرحله را کنترل نماید:

 

 

چند نکته مهم

 

 

  1. تایید و ارسال در خواست اولیه به منزله اتمام فرآیند نبوده و دانشجو می بایست وضعیت درخواست خود را تا به انتها

طبق راهنمای فوق دنبال و در صورت نیاز پیگیری نماید.

  1. بعد از تایید مدیر کل آموزش یا مدیر تحصیلات تکمیلی، متقاضی برای دریافت فرم کمیسیون، جهت ثبت در سامانه سجاد

باید به کارشناس کمیسیون آقای مرادی مراجعه نماید.

  1. زمان ثبت درخواست کمیسیون برای نیمسال جاری در تقویم آموزشی ذکر شده است، پس از تاریخ ذکر شده صورت

 ثبت درخواست طبق آیین نامه هرگونه تصمیم در کمیسیون برای نیمسال بعد خواهد بود، لذا تاکید می گردد دانشجویان

 گرامی در مهلت قانونی نسبت به ثبت در خواست خود اقدام نمایند.

  1. در صورت هرگونه سوال با شماره 09155409591 ( آقای مرادی) کارشناس دبیرخانه کمیسیون موارد خاص تماس بگیرید.
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز