تاریخ انتشار: جمعه 13 دی 1398
پیام تسلیت رییس دانشگاه دریانوردی چابهار در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

  پیام تسلیت رییس دانشگاه دریانوردی چابهار در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

امتیاز: Article Rating

دکتر "محمود نصیری" رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در پیامی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار سپاه اسلام، "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" را تبریک و تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی همچون شهید "سردار سپهبد قاسم سلیمانی" است که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات، به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود، جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

بی‌تردید فرزندان مقاومت راه و رسم عزتمندانه زیستن را در مکتب چنین سردارانی غیوری آموخته‌اند و در صیانت از تمامی ارزش‌هایی که این عزیزان برای آن جانفشانی کرده‌اند، برای حفظ استقلال و عزت کشور، رادمردانه ایستادگی خواهند کرد.

اینجانب شهادت غرور آفرین این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ریاست محترم جمهوری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه همسر و خانواده آن مجاهد سرافراز، تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

اشتراک گذاری
تصاویر
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه دریانوردی چابهار در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
ثبت امتیاز