تاریخ انتشار: یکشنبه 17 فروردین 1399
اطلاعیه برگزاری کلاس های آموزش مجازی

  اطلاعیه برگزاری کلاس های آموزش مجازی

امتیاز: Article Rating

بدینوسیله ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی به استحضار دانشجویان گرامی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار می‌رساند، با توجه به اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ابلاغ  وزارت علوم،تحقیقات و فناوری،در حال حاضر امکان بازگشایی کلاس های حضوری و استفاده دانشجویان از خوابگاه وجود ندارد و تا اطلاع ثانوی کلاسها بصورت مجازی برگزار خواهد شد.
زمان بازگشایی و حضور مجدد دانشجویان در دانشگاه پس از اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا،به آگاهی خواهد رسید. بدیهی است حضور مستمر دانشجویان در برنامه‌های درسی که در سامانه آموزش مجازی دانشگاه قرار گرفته الزامی می باشد. لازم به ذکر است که نحوه تشکیل دروس عملی متعاقباً اعلام خواهد گردید.
دروس نظری ارائه شده در این ترم به دو صورت برون خط (offline) در آدرس vu.cmu.ac.ir با یوزر و پسورد به ترتیب شماره دانشجویی و کد ملی (بدون صفرهای ابتدایی) و برخط (online) از طریق لینک و کد عبوری ارسالی توسط اساتید محترم در محیط درس برون خط یا به روش های دیگر ارتباطی (شبکه های اجتماعی داخلی) قابل دسترسی بوده و فقط نیاز است دانشجو با انتخاب guest  و با نوشتن نام خودش بصورت لاتین و کد عبوری وارد کلاس شود. انتخاب نوع ارائه کلاس برخط یا برون خط) در اختیار استاد مربوطه هر درس بوده و از طریق کارشناس آموزشی گروه اطلاع رسانی میشود. برای آموزش برخط نرم افزارهای فلش پلیر و Adobe Connect  مورد نیاز است.دریافت آموزش های برخط در گوشی موبایل  با نصب نسخه مناسب این نرم افزارها امکان پذیر است.
چنانچه هر یک از دانشجویان گرامی در دسترسی به درس مورد نظر خود دچار اشکال شد، ضروری است در اسرع وقت موضوع را به کارشناس گروه آموزشی مربوط به اطلاع دهد تا نسبت به رفع مشکل اقدام صورت پذیرد.
در این برهه حساس به همه شما عزیزان اطمینان میدهیم که از پشتیبانی همه جانبه دانشگاه برخوردار خواهید بود و حفظ سلامت جسمی و روحی شما و خانواده گرامیتان اولویت هر گونه تصمیم و اقدام دانشگاه خواهد بود. موفق و موید باشید.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریانوردی و علوم دریائی چابهار

 

برای دانلود فیلم های آموزشی  به قسمت تصاویر مراجعه کنید ./

اشتراک گذاری
تصاویر
  • اطلاعیه برگزاری کلاس های آموزش مجازی
  • اطلاعیه برگزاری کلاس های آموزش مجازی
ثبت امتیاز