تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 آبان 1399
برگزاری نشست بررسی وضعیت و مشکلات مدارس وابسته به دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

  برگزاری نشست بررسی وضعیت و مشکلات مدارس وابسته به دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

امتیاز: Article Rating

به گزارش روابـط عمومی؛ با حضور رئیس و اعضای شورای مجتمع آموزش دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، نشستی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مدارس وابسته به دانشگاه با معاونین و مدیران اداره آموزش وپرورش چابهار و مدیران دبیرستانهای مستقر در دانشگاه در محل دفتر ریاست، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر "منصور کیانی مقدم"، رئیس دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار ضمن عرض خیر مقدم، از حمایت های ارزشمند اداره آموزش و پرورش شهرستان چابهار تقدیر و گزارشی از وضعیت، مدارس وابسته به دانشگاه طی بازدید های صورت گرفته، ارائه و اظهار داشت: در وضعیت نگران کننده بیماری کرونا، آموزش‌ها به بصورت مجازی در تمامی مقاطع تحصیلی زیر پوشش این دانشگاه، در حال برگزاری است.

وی اظهار امید واری کرد در صورت بهبود شرایط، اعلام ستاد کرونا، صدور مجوز از سوی مسئولین شهری و تایید اداره آموزش و پرورش و وزارت عتف، کلاس های درسی دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، و متناسب با استانداردهای دانشگاه، با قوت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس مجوزهای موجود و الزام در ارائه شایسته ترین خدمات آموزشی و فوق برنامه در شان دانشگاه، به تمامی دانش آموزان شاغل به تحصیل در مدارس وابسته به دانشگاه، همسطح و هم مرتبه با خدمات ارائه شده به دانشجویان این دانشگاه، اولویت، اهمیت و تمرکز بر روی کیفیت آموزش، دانشگاه ملزم شده تا با توجه به ردیف بودجه ای مصوب خود در امور آموزش سطح متوسطه، دبستانی و آمادگی پیش دبستانی، کمیت دانش آموزی، تعداد مراکز وابسته و همچنین رشته های تحصیلی اجرایی، بازنگری هایی را، صورت دهد.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خاطر نشان کرد: مجتمع آموزشی دانشگاه تلاش خواهد کرد تا دانش آموزان مستعد و نخبه بومی منطقه را طی آزمونهای استاندارد شناسایی و جذب نماید و این دانشگاه همواره سعی خواهد کرد جهت ادامه تحصیل دانش آموختگان مجتمع و همچنین دانش آموختگان بومی دبیرستانهای سطح شهرستان چابهار و منطقه، جهت ورود به رشته / گرایش های دانشگاهی همسو با سیاست های توسعه سواحل مکران، تسهیلاتی را فراهم نماید.

در ادامه این جلسه، دکتر "محمد اسلم حسین بر"، رئیس مجتمع آموزشی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گزارشی از موفقیت های اخیر دانش آموزان دبیرستانهای وابسته دانشگاه در آزمون سراسری ۱۳۹۹ ارائه و در خصوص مشکلات بودجه ای، سقف شهریه، مشکلات بکارگیری دبیران خانم برای دبیرستان دخترانه مجتمع دانشگاه، مشکلات خوابگاهی و کیفیت اجرای کلاسهای دبیرستانهای برون دانشگاهی و ایاب و ذهاب دبیران، مواردی را مطرح کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش شهرستان چابهار در ادامه این جلسه ضمن تبریک کسب موفقیت های اخیر دانش آموزان مجتمع آموزشی دانشگاه، از اقدامات شاخص و برجسته علمی و آموزشی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در زمینه توانمند سازی مدارس وابسته به دانشگاه، تقدیر نمودند.

"احمد بهنام" اظهار داشت: مدارس وابسته به دانشگاه، به واسطه بهره مندی از نیروهای متخصص و متعهد در سطح بالایی از لحاظ شاخص های علمی، آموزشی و بهره مندی از فناوری های نوین قرار داشته که این مهم سبب شده تا این مدارس از پیشتازان مدرسه داری نوین و به عنوان یک برند برجسته مورد اعتماد، استقبال و انتخاب بسیار گسترده مردم و دانش آموزان شهرستان و منطقه قرار گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش های مستمر دکتر کیانی مقدم رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار و  همکارانشان در ارتقاء کیفی امور آموزشی مجتمع، سطح تعامل و  همکاری مجتمع با اداره آموزش وپرورش شهرستان چابهار در جهت حل مسائل ومشکلات را، ستودنی برشمرد و افزود: با هماهنگی دانشگاه، به یاری خداوند سعی در رفع مشکلات آموزشی و رفاهی مدارس وابسته به دانشگاه را داریم و تمام تلاش خود را در جهت حل این مشکلات، بکار خواهیم گرفت.

در ادامه این جلسه، مدیران اداره آموزش و پرورش و مجتمع آموزشی دانشگاه، راهكارهاي اجرايي جهت ارتقاء كيفيت آموزشي و پرورشي و رفاهی در مدارس وابسته و متمرکز دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار را،  ارائه کردند.

اشتراک گذاری
تصاویر
  • برگزاری نشست بررسی وضعیت و مشکلات مدارس وابسته به دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
  • برگزاری نشست بررسی وضعیت و مشکلات مدارس وابسته به دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
  • برگزاری نشست بررسی وضعیت و مشکلات مدارس وابسته به دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
  • برگزاری نشست بررسی وضعیت و مشکلات مدارس وابسته به دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
ثبت امتیاز