تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آذر 1399
افتتاح پروژه "کفپوش زمین ورزشی روباز" دانشگاه دریانوردی چابهار با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

  افتتاح پروژه "کفپوش زمین ورزشی روباز" دانشگاه دریانوردی چابهار با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

امتیاز: Article Rating

به گزارش روابـط عـمومی؛ به مناسبت گرامیداشت روز "دانـشجو"، با حضور مـعاون وزیر و رئیس سـازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پروژه "کفپوش زمین ورزشی روبـاز" دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، به صورت مـجازی مورد افتتاح  و بهره برداری، قرار گرفت.

 دکتر "مـجتبی صـدیقی" در این آیین که به صورت مجازی با حضور رئیس، اعضای هیات رئیسه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مدیران و کارمندان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه های کشور درکنار وظایف آموزشی و پژوهشی، مسئولیت اجتماعی دارند و همیشه باید آماده و راهگشا در حل مسائل وحرکت سلامت جامعه به سمت جلو، باشند.

وی افزود: دانشجویان در طول تاریخ به مسایل جامعه حساس بوده و احساس مسئولیت اجتماعی کرده اند و امروز هم در همین راستا می کوشند این رسالت را دنبال نمایند.

وی تصریح کرد: زندگی دانشجویی علاوه بر آموزش و پژوهش و برنامه های فرهنگی با ورزش و شور و نشاط نیز همراه است و اقدامات سازمان امور دانشجویان در بخش تربیت بدنی برای غنای همین بخش است.

رئیس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اهمیت سلامتی و تندرستی دانشجویان برای مسئولان گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه زیادی به ورزش دانشجویی صورت گرفت و بویژه در دولت دوازدهم افتتاح فضاهای ورزشی شتاب گرفت.

وی با اشاره به اینکه در آیین امروز، بهره برداری از  9 هزار متر مربع فضای ورزشی آغاز می شود خاطر نشان کرد: از هفته دولت تاکنون 40 هزار متر مربع فضای ورزشی در دانشگاه ها افتتاح شده است و در دهه فجر نیز از پروژه های دیگری بهره برداری خواهد شد.

مـعاون وزیر و رئیس سـازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری استاندارد تجهیزات و اماکن ورزشی ، یادآور شد: با رعایت اصول بهداشتی، امکانات ورزشی در اختیار دانشجویان حاضر در دانشگاه‌ ها، قرار گیرد.

در ادامه این مراسم، رئـیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اظهار داشت: این زمین ورزشی به مساحت یک هزار و 300 مترمربع با هزینه یک میلیارد و 700 میلیون ریال با کفپوش فضای باز "تـایل کرت" افتتاح شد.

دکتر "مـنصور کـیانی مـقدم" ادامه داد: این زمین ورزشی با دو کاربری زمین فوتبال و تنیس واقع در مجموعه ورزشی روباز دانشگاه قرار دارد که با کف پوش های فضای باز "تـایل کرت" پوشانده شده و برای استفاده دانشجویان در اختیارآنها، قرارخواهدگرفت.

وی افـزود: ورزش در دانشگاه‌ها به عنوان یک وسیله و هدف مورد توجه است و امیدواریم با رفع شرایط کرونایی، همچون گذشته دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی،  مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: طرح زمین تنیس خاکی نیز درادامه این طرح، در حال آماده سازی قرار دارد که درآینده نزدیک، مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است: کف پوش های "تایل کرت" با بهره مندی از فـناوری های جـدید، دربرابر سـرما، گـرما و رطوبت بسیار مقاوم بوده ومقرون به صرفه هستند ودربرابر اشـعه UV نیز، محافظت شده و این کف پوش ها، مناسب ترین پوشش برای فضای های روباز ورزشی، می باشند.

اشتراک گذاری
تصاویر
  • افتتاح پروژه "کفپوش زمین ورزشی روباز" دانشگاه دریانوردی چابهار با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • افتتاح پروژه "کفپوش زمین ورزشی روباز" دانشگاه دریانوردی چابهار با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
ثبت امتیاز