تاریخ انتشار: شنبه 18 دی 1400
موفقیت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در تمدید گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت

  موفقیت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در تمدید گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت

امتیاز: Article Rating

دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار، با کسب امتیازات بالا، با ثبت دو نقطه قوت (تحلیل فرایندها و اثر بخشی اقدامات اصلاحی) بدون درج هیچ عدم انطباقی موفق به تمدید گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت "ISO9001 :2015" از شرکت (TUV) اتریش، گردید.
به گزارش روابط عمومی؛ دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در سالهای گذشته این گواهینامه را از موسسه (DNV) کشور نروژ و همچنین (TUV NORD) آلمان دریافت می کرد که با اعمال تحریم های گسترده علیه کشور عزیزمان، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار پس از بررسی های کارشناسانه، شرکت "توف " متعلق به کشور اتریش را انتخاب نمود. و در دومین ممیزی که در دی ماه سال جاری، صورت گرفت دانشگاه با کسب امتیازات لازم، موفق به تمدید گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت" ISO9001:2015" گردید.
دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، برخوردار از اعضای هیات علمی متخصص و مجرب در خصوص سیستم های مدیریت کیفیت و مدیریت زیست محیطی است، این دانشگاه آمادگی کامل دارد تا در صورت درخواست، سیستم های کیفیت مشابه را در سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پیاده سازی نموده و همچنین نحوه تهیه و تدوین مستندات لازم را آموزش داده و یا ممیزی نماید.
دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار مدت های مدیدی است که به صورت جداگانه در سه سطح مورد ممیزی قرار می گیرد که این سطوح عبارتند از؛ سطح اول ممیزی داخلی، سطح دوم ملّی است و توسط سازمان بنادر و دریانوردی (PMO) به نمایندگی از سازمان جهانی دریانوردی (IMO) انجام می شود و ممیزی سطح سوم نیز بین المللی است که توسط شرکت توف نورد اتریش صورت می گیرد.
در همین راستا دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار دارای دفتر ارتباط با سازمان استاندارد ملی کشور است و در حال حاضر دبیرخانه استانداردهای بین المللی (TC8)، (TC188)، (TC18) و (TC80) در این دانشگاه مستقر است که رؤسا و دبیران کمیته های اصلی و زیر کمیته های فرعی آنها نیز، از اعضای هیات علمی این دانشگاه می باشند که با هماهنگی با سازمان ملی استاندارد کشور، در تدوین بسیاری از استانداردهای ملی و بین المللی نقش موثر و راهبردی دارند.

اشتراک گذاری
تصاویر
  • موفقیت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در تمدید گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت
ثبت امتیاز