تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 دی 1400

  اطلاعیه آموزشی و دانشجویی

امتیاز: Article Rating

قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

 

با آرزوی تندرستی برای تمامی دانشجویان عزیز و گرامی با عنایت به دستور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فنآوری مبنی بر آمادگی دانشگاهیان برای حضوری شدن دانشگاه­ها با لحاظ همه شرایط، امکانات و الزامات اختصاصی دانشگاه، نظر همه دانشجویان محترم را به موارد ذیل جلب می نماید.

از آغاز نیمسال دوم آموزشی تا پایان سال 1400 (29 اسفند ماه 1400) وضعیت آموزشی و دانشجویی دانشگاه به شرح ذیل خواهد بود:

  1. تمامی دوره های دکتری به صورت کاملاً حضوری تشکیل خواهد شد.
  2. تمامی دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی و دفاعیه­ های پایان ­نامه های دوره ­های کارشناسی ارشد به صورت حضوری و با اعلام برنامه از سوی گروه آموزشی و دانشکده مربوطه تشکیل خواهد شد. اجرای دروس نظری دوره های کارشناسی ارشد فعلاً به­ صورت مجازی و تا تاریخ فوق ادامه خواهد یافت.
  3. تمامی دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی و دوره های خاص برخی رشته های تخصصی مانند مهندسی دریانوردی با تشخیص گروه آموزشی و دانشکده مربوطه و با اعلام برنامه از سوی گروه آموزشی و دانشکده مربوطه به صورت حضوری و فشرده تشکیل خواهد شد. اجرای دروس نظری دوره های کارشناسی فعلاً به­ صورت مجازی و تا تاریخ فوق ادامه خواهد یافت.
  4. امتحانات دروس عملی، کارگاهی و دروس خاص دوره های دکتری، کارشناسی و کارشناسی ارشد و لحاظ همه شرایط، امکانات و الزامات اختصاصی دانشگاه در سال 1401 طی اطلاعیه آموزشی و دانشجویی اعلام خواهد شد.
  5. نحوه اجرای امتحانات نهایی (خرداد – تیر ماه) دروس تئوری تمامی دوره های دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی ان­شاء الله در اوایل سال 1401 تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.
  6. با هماهنگی معاونت دانشجویی، زمان برگزاری تور آشنایی دانشجویان نو ورود با دانشگاه و منطقه متعاقباً اعلام خواهد شد.

تذکر مهم: درصورت تغییر شرایط، امکانات و الزامات اختصاصی دانشگاه برای پذیرش حضوری کلیه دانشجویان، مراتب طی اطلاعیه ای در سایت دانشگاه و دیگر سامانه های مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

معاونت دانشجویی و فرهنگی

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز