تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 فروردین 1401

  اطلاعیه پیش ثبت نام خوابگاه های دانشجویی جهت از سرگیری آموزش حضوری نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400

امتیاز: Article Rating

ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای تمامی دانشجویان گرامی و خانواده محترم آنها، شرایط پیش ثبت نام متقاضیان واجد شرایط استفاده از سراهای دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به شرح ذیل اعلام می گردد. دانشجویان واجد شرایط کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تا تاریخ 1401/01/13 با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس https://golestan.cmu.ac.ir جهت ثبت درخواست استفاده از خوابگاه قبل از مراجعه به دانشگاه جهت آموزش حضوری اقدام نمایند.

شرایط اسکان:

1- اسکان صرفاً به دانشجویان غیر ساکن در چابهار با اولویت ذیل امکان پذیر خواهد بود:

الف) دانشجویان تحصیلات تکمیلی

ب) دانشجویان روزانه کارشناسی

ج) دانشجویان شبانه کارشناسی

اسکان دانشجویان سنواتی در صورت وجود ظرفیت مازاد امکان پذیر می باشد.

2- کلیه دانشجویان متقاضی می بایست سه دُز واکسن را تزریق کرده باشند، نیاز به بارگزاری تصویر آن در سامانه گلستان نیست و خود سامانه بصورت خودکار آن را استعلام می گیرد.(اصلاح شده)

تذکر1: دانشجویانی که نوبت تزریق دُز سوم آنها هنوز فرا نرسیده است، می بایست ضمن بارگذاری گواهی معتبر تست منفی کرونا (آزمایش PCR در زمان مراجعه به اداره امور خوابگاه ها گواهی تست PCR خود را نیز ارائه دهند.

تذکر2:  اداره امور خوابگاه ها از پذیرش دانشجویانی که فاقد شرایط فوق باشند معذور است.

3- دانشجویان پس از بارگذاری گواهی سه نوبت واکسیناسیون و یا دو نوبت واکسیناسیون بعلاوه گواهی معتبر تست منفی کرونا، در مرحله بعد از طریق سامانه گلستان از مسیر پیشخوان خدمت و گزینه درخواست خوابگاه نسبت به ثبت درخواست اسکان اقدام نمایند(مطابق فایل پیوست).

4- صرفاً دانشجویانی که پیش ثبت نام آنها مورد تایید قرار گرفته و بر اساس اطلاعیه های آموزش دانشگاه فراخوان مراجعه حضوری شده اند، می توانند در بازه زمانی تعیین شده توسط اداره آموزش دانشگاه با مراجعه حضوری به اداره امور خوابگاه ها و دریافت مجوز مراحل پذیرش خوابگاه خود را نهایی نمایند.

5- دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در نیمسال دوم 01-1400 برای انجام امور آزمایشگاهی، کارگاهی، دروس عملی و یا پایان نامه یا رساله خود در خوابگاه ساکن بوده اند، لازم است پس از ثبت گواهی واکسیناسیون کرونا مندرج در بند 2 و تذکر 1 این اطلاعیه جهت تمدید مجوز به اداره خوابگاه ها مراجعه نمایند.

6- دانشجویان گرامی پس از طی مراحل فوق و رعایت زمانبندی مراجعه حضوری اعلامی توسط اداره آموزش دانشگاه جهت دریافت مجوز سکونت منحصراً در روزهای غیر تعطیل و در ساعات اداری (7:30 الی 13) به اداره امور خوابگاه ها مراجعه نمایند.

7- پیش از مراجعه به سامانه ثبت نام خوابگاه از نداشتن بدهی قبلی در صندوق رفاه دانشجویان مطمئن شده و در صورت داشتن بدهی نسبت به تسویه آنها اقدام نمایید؛ در غیر اینصورت اداره امور خوابگاه ها از پذیرش دانشجویان متقاضی دارای بدهی قبلی معذور است.

8- در طول زمان حضور در دانشگاه اعم از حضور در اماکن خوابگاهی، کلاسها، سلف سرویس و غیره دانشجو شخصاً مکلف است تمامی الزامات مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی فردی از قبیل ماسک، الکل ضدعفونی .... را به همراه داشته باشد.

9- رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی در محیط خوابگاه الزامی می باشد. در صورت عدم همکاری اسکان دانشجو لغو می گردد.

 

معاونت دانشجویی دانشگاه

1401/01/09

 

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز