اخبار دانشگاه

پیام تبریک رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به مناسبت فرا رسیدن سال نو
به گزارش روابط عمومی، دکتر رجائی رئیس دانشگاه، فرا رسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار و همچنین بهار قرآن و ماه مبارک رمضان را به هموطنان عزیز و به ویژه دانشگاهیان این دانشگاه تبریک گفت.
پنجشنبه، 02 فروردین 1403 - 00:13
پیام تسلیت جامعه دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در پی درگذشت شادروان دکتر اسماعیل زارع بهتاش
درپی درگذشت استاد گرانقدر، مرحوم دکتر اسماعیل زارع بهتاش عضو محترم هیأت علمی گروه زبان انگلیسی، جامعه دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با ارسال پیامی، فقدان این استاد بزرگوار را به جامعه بزرگ دانشگاه و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نمودند.
دوشنبه، 28 اسفند 1402 - 11:08
برگزاری جلسه سالیانه بازنگری مدیریت در سیستم کیفیت دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، جلسه سالانه بازنگری مدیریت در سیستم کیفیت دانشگاه با حضور ″دکتر رجائی″ رئیس دانشگاه، معاونین، مدیر سیستم کیفیت و اعضای حقیقی شورا با هدف بررسی اقدامات اصلاحی، پیگیرانه و پیشگیرانه، روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 - 19:12
اعزام کاروان راهیان نور دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس
به گزارش روابط عمومی، به همت بسیج دانشجویی، دانشجویان دانشگاه در قالب دو کاروان برادران و خواهران و بصورت مجزا، پس از ادای احترام به قرآن کریم و مزار شهدای گمنام، با بدرقه مسئولان دانشگاه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
دوشنبه، 21 اسفند 1402 - 13:55
بازدید نمایندگان سازمان دانشجویان در امور بین‌الملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امکانات و توانمندی های دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، آقایان دکتر زکی زاده و دکتر رضایی نمایندگان سازمان دانشجویان در امور بین‌الملل وزارت عتف، به منظور بررسی امکانات و اعتبارسنجی در حوزه جذب دانشجویان غیرایرانی، از امکانات و فضاهای آموزشی و رفاهی دانشگاه از جمله کلاس ها، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، سالن های ورزشی، سالن همایش و کنفرا...
دوشنبه، 21 اسفند 1402 - 09:09
برگزاری آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ دانشگاه
آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه با حضور دکتر رجائی رئیس دانشگاه و جمعی از معاونان و مدیران در سالن فرخی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی، امروز چهارشنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ طی مراسمی از سوی مديريت امور اداري و منابع انساني دانشگاه، از زحمات و مساعی ارزنده ۶ نفر از همکاران که در سال جاری به فیض ب...
یکشنبه، 20 اسفند 1402 - 09:55
برگزاری مراسم روز درختکاری در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، چهارشنبه ۱۶ اسفندماه با کاشت چند اصله نهال در دانشگاه برگزار شد.
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 16:49
پیام تبریک رئیس دانشگاه به دکتر سراج بیتا عضو هیات دانشکده علوم دریائی جهت ارتقاء مرتبه علمی
به گزارش روابط عمومی، دکتر رجائی رئییس دانشگاه در پیامی به جناب آقای دکتر سراج بیتا عضو هیأت علمی دانشکده علوم دریایی ارتقا مرتبه علمی ایشان به دانشیاری را تبریک عرض نمود.
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 - 15:49
پیام تبریک رئیس دانشگاه به منتخبین مردم استان در انتخابات
دکتر امیر رجائی، رئیس دانشگاه با صدور پیامی به منتخبین مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت.
دوشنبه، 14 اسفند 1402 - 21:58
برگزاری مناظره تعدادی از کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه چابهار، نیک‌شهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، مناظره تعدادی از کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه چابهار، نیک‌شهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد با حضور اعضای هیات علمی، دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی در روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه 1402 در سالن فرخی دانشگاه برگزار گردید.
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 - 10:20
صفحه 1 از 50ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها