1 |
|
journal of english language teaching and learning 14(30) (2022) 282-299
|
2 |
|
زبان شناخت 13-1 (1401) 101-134
|
3 |
|
پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی volume 11- issue 4 (1399) 741-262
|
4 |
|
پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دوره 9، شماره یک- پیاپی 19، بهار و تابستان 1399 (1399) 149-176
|
5 |
|
Issues In Language Teaching 7 (2020) 91-119
|
6 |
|
turkish online journal of distance education 21 (2020) 181-196
|
7 |
|
Australian Journal of Linguistics 39-2 (2019) online
|
8 |
|
Cogent Education 6-1 (2019) 1-9
|
9 |
|
پژوهش های زبانی 10-1 (1398) 183-202
|
10 |
|
NeuroQuantology 17 -3 (2019) 108-113
|
11 |
|
Activitas Nervosa Superior online (2018) online
|
12 |
|
Activitas Nervosa Superior 59 (2018) 9
|
13 |
|
Italian Sociological Review 1 (2018) 445-465
|
14 |
|
applied research on english language 6 (2018) 523-542
|
15 |
|
Linguistik Online 91 (2018) 59-77
|
16 |
|
مطالعات زبان و ترجمه (1396)
|
17 |
|
Linguistic Approaches to Bilingualism (2017)
|
18 |
|
International Journal of English Language & Translation Studies volume05- issue 04 (2017) 41-49
|
19 |
|
International Journal of English Language & Translation Studies volume 05- issue04 (2017) 07-13
|
20 |
|
Iranian Journal of English for Academic Purposes 6 (2017) 76-93
|
21 |
|
journal of research in applied linguistics volume 8, proceeding (2017) 272-279
|
22 |
|
(2016) 23-31
|
23 |
|
Theory and Practice in Language Studies (2016) 1403-1412
|
24 |
|
(2016) 1130-1143
|
25 |
|
Theory and Practice in Language Studies (2015) 2212-2217
|
26 |
|
Theory and Practice in Language Studies (2015) 2029-2036
|
27 |
|
Mediterranean Journal of Social Sciences (2015) 401-413
|
28 |
|
(2015) 117-129
|
29 |
|
(2014) 13-27
|
30 |
|
مجله بین المللی زبانشناسی انگلیسی (1391) 60-67
|
31 |
|
بررسی تاثیرات بکارگیری استراتژیهای مدل یادگیرنده مستقل بتس بر دانش آموزان ایرانی (1391) 310-321
|
32 |
|
(2012) 147-172
|
33 |
|
پژوهش های زبانی 1 (1390) 37-56
|